一早,卓希六點十五分已醒了,食完奶之後便在這間很大的房間裏遊蕩,芳ee負責睇住佢(好彩有幫助,如果唔係,我會c的)。他一早起身已活力充沛的走圍走,我也由得他,好使他用吓energy。在食早餐的時候,卓希爸來了,為的是要帶卓希去尖沙咀的playgroup(上星期病了沒有去,今個星期一定要去)。當廖太ee給他一個難開的盒時,卓希第一時間便去找爸爸,跟著廖太ee話卓希太倚賴,我就話係卓希爸太就佢,所以一有困難時,佢就去找爸爸,希望得到解決。

 

跟著芳ee便和卓希搭970回心光,卓希爸回家做了少少家務便到心光。所以下午我們便不顧卓希爸的反對(佢都唔係到,過咗海就神仙),去了和大姐姐哥哥們一起游水。
 
 
起初卓希落水後都有少少扭計,但後來他見潑水到媽媽處很得意後,便係咁拍水,很德意!不過由於天氣涼的原故,他只游了十分鐘便上水,一上水仲要望住個游水池,又大聲咁指住d水,擺明就係仲想係水到玩,不過我怕他會再病,所以上水後立刻用熱暖水同佢洗澡。游完水後仲可以訓下什覺添(因為用力玩水,太攰啦)

 晚飯時卓希爸幫我拍了些卓希自己食粥的短片,又要返到屋企後才可以剪片啦!不過今晚晚飯後,我就同飯堂英姐話“唔好意思,我個仔食嘢食到咁”,佢就話“唔緊要,細路仔食嘢係咁的啦”。哈!我都係等佢依一句咋!
今晚芳ee要返屋企,卓希爸來幫我睇住卓希,芳ee走後,卓希同爸爸玩了一段時間都訓啦!好嘢!我今晚自己訓,希望可以有好的休息啦!
 

今年的夏令營請了梁永善牧師來和我們分享,雖然他講的都是信仰基本的知識,但連對我自己都係一個好好的反醒機會,人真的要不斷的反醒及改進,才能迎合新的挑戰!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()