嘩!香薰勁,香薰惦,香薰無得頂。話說昨天晚上我幫卓希在他的手上、肚仔搽了香薰後,一、他昨天晚上只係醒過一次要飲水,無因為肚仔痛而醒。二、被嘢咬到的患處完全平哂,無腫啦!三、我在房內滴了驅蚊的香薰,所以昨天晚上我哋三人都睡得好好。
不過我都和卓希爸諗緊買唔買一種特別的水療吸塵機,可以連窗簾啦,床舖都吸得,最重要係連d蛋及瘙蛋都吸到,唔使卓希成日俾嘢咬,佢咁細個,唔可以成日用香薰,尤其是佢亞媽我所用的香薰,全部都係超純的,所以短期治療就好,長期就唔好啦!但係依個吸塵機超貴,係過萬,所以哋仲諗緊,而且另一樣主要的問題係我哋兩公婆都有鼻感,所以以現在的情況來看,卓希有鼻敏感的機會都好大,有一個好的吸塵機的話,就可以減少個發病率。唉!睇吓點先啦,太過貴啦!
 
今日d工作忙到不得了,所有工作程序都好似癲倒哂一樣,不過出其在午飯時可以和卓希的契媽及幾個學生在禮堂研究結他。卓希的契媽係咁叫我同學生夾歌,但係我真的很久沒有玩過,怕甚麼都會忘記,係學生面前真的會好瘀(做老師的通病),我連琴都唔敢係佢哋面前到彈,又點會彈結他。記得初初到心光時,心口掛著個“勇”字,所以自己識的樂器都會同學生一起玩,又試過同學生兩個一起夾琴(通常我只識彈主音,佢哋彈和音,好好玩的),不過真的好耐都無練過,所以真的唔想今日同他們夾。也許他日我“的”起心肝再練後,會和他們夾夾的!
 
今晚團契的惜別會,學生們預備得很充足,大家都玩得很開心,連院長都同我哋玩埋一份(近來他的心情好似好好咁),今晚仲聽到院長的歌喉,可想言之d學生今晚係玩得好“盡”。希望院長唔會怪我這個宗教主任啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()