今天早上起床時,快快的檢查卓希的皮膚,原來玫瑰疹姐姐又來探訪我們。記得上次係一個月前,即六月一日(星期四)開始發燒,六月五日開始退燒後d玫瑰疹開始出。今次又係燒成四日就出玫瑰疹,到底卓希係咪同玫瑰疹好friend呢?我希望唔係,希望今次出完之後就快快的再無就好啦,所以我今日一早芳ee到後就去街巿買莞茜來煲水沖涼,又買竹蔗回家煲水給他飲。(幸好今天我放假,因補回水運會那天的工作時間)

其實我一見到d玫瑰疹真的有些無奈,因為真的要攪好耐先好返的,仲要明天無得去playgroup,不過我已決定自己去playgroup,睇吓明天教甚麼遊戲,回家後就教小卓希玩。

 上午大約十時,有人按門玲,我以為是奶奶過來看小卓希,點知是管理處派了個師傅來。哎呀!我真係無記性,原來約好了今天來整理洗手間的天花問題,因為師傅話會轉牆的,為免小卓希吸入大量的灰,我決定和他開始逃亡的生涯。因為小卓希唔好吹風,外面又熱又哂,我唯一諗到的就是渣車和他週圍去,但又唔可以咁遠,因為快到食粥時間(個時粥還在煲緊)。就這樣,我倆母子渣車先去飛鵝山走一轉。我哋兩個就好像拍拖的情侶咁(因卓希和我一超坐車頭,佢的car seat在車頭),一起上山,卓希一見到所有的雀仔都會好開心咁講“吱吱”。我們預備落山的同時,嫲嫲打電話來,叫我們到她的家,但我表示怕卓希會把玫瑰疹傳染給堂家姐,原來兩老一早已帶了堂家姐及工人返到大伯的家,所以我同卓希便有一小時的容身之處,卓希仲可以在那裏食嫲嫲親手弄的粥粥添。

 

因為卓希要沖莞茜水的原故,我們便回家(師傅午飯時間),沖完涼之後,卓希扭眼訓,我便關上房門關冷氣,由得他在家訓,訓醒後才再作逃亡之旅。點知卓希一訓便是三小時,我都同佢一齊訓咗兩小時,成四點才醒,連師傅都走了。不過家裏還是有一陣陣的油漆的天拿水味,所以我便和卓希又開始大逃亡(順便等芳ee收捨全屋,唔使卓希攪攪震)。我先同卓希去睇中醫,中醫叔叔話佢現在還有點虛,但虛得嚟裏面又好熱,所以要飲一次中葯。咁我哋然後就去剪頭髮,唔係我要剪,係卓希要剪,剪完後真的係“爽”,個樣仲似佢爸爸!

 今天晚上卓希係咁講“爸爸”,唔知係咪佢都好似我咁好好好掛住卓希爸呢?卓希與一般同齡的小朋友不一樣,佢唔肯講完整的詞或字,只係鐘意講自己的外星話,所以當今晚佢成日講“爸爸”時,我真的好開心,表示他又進一步了!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()