close

成日聽爸爸媽媽話會帶我去波波池,但係都無對現的,今天就唔同了。爸爸媽媽同大伯娘帶我同家姐(堂家姐)去美國到冒險呀,就係玩波波池。當媽媽放下我一人自己去探索那些波波時,我真的有點兒怪的感覺!但見到家姐仔咁熟的週圍走去玩,我就唔客氣啦!

我先睇熟環境,然後便週圍去玩同扔波波。嘩!真的好好玩,點解爸媽唔一早帶我嚟玩呢?

然後我便學媽媽一樣的渣車,不過今次唔同,係企鵝巴士,有好多小朋友都塔我渣的巴士,家姐都係其中一位乘客。

我渣得真的有板有眼,因為我時常睇媽媽渣車,就咁偷師囉!



arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()