依個係我的扭計樣!

三伯婆好忙架,佢都嚟睇我,仲成日要媽媽小心咁照顧我!

小小反豆星!

大姑婆抱住我呀!佢日日都嚟俾d陳皮水媽媽飲,話要媽媽放多些屁,因為個肚會有好多風!

美儀ee,佢一抱我就話無力,真係弱質女流!

一大班人影相,我都要望住媽媽,因為我只認得佢的味!奶味!

婆婆一嚟,就係咁唔想放底我,睇吓我幾好訓!

依個樣係我出世後十八時小時後,當時有好多人來探我,有媽媽的同事judy ee啦!爺爺、嫲嫲、大伯娘、大伯、家姐(偷運入房的)、三叔、三嬏、公公、婆婆、大姑婆、美儀ee!嘩!數到數到手仔軟。好開心同大家見面!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()