父親節!

今天是一年一度的父親節,我們也沒有怎樣的慶祝,一早卓希就“倒塔”的六點鐘起身,由佢出世到現在,日日都如是,不能不寫個“服”字給他。所以我們便一早八點落樓食早餐,大x活,其實都唔係好肚餓,只是想落街同卓希行吓,免得佢係屋企攪亂擋。

回到家後,以為隻豬仔會sleep一會,點知,唔知係咪我兩公婆放假佢太開心,點都唔肯訓,咁到十點就係我同卓希出發返教會啦!(佢爸爸懶到c)

點知,去到涌美村個停車場,無車位,我當時真的不知怎樣做才好,因為隻豬仔係車到真的sleep咗,如果泊去長康村,又要推著個車仔又上又落天橋,想到這裏我唯有楂車去教會門口找進武,好彩有佢去停車場給我看車位,如果唔係我一個弱質女流,都唔知點!

係教會到,今日係爸爸(我爸爸)講道。嘩!卓希完全知道,因為今天講道時間時,他沒有怎樣的發出聲音,只是成日伸個頭出去望morfar,真的俾佢笑c!

本來想下午同老爺去西貢飲咖啡,但係後來才知道佢昨天一整天沒有吃東西,還嘔吐添。我和卓希都有成三個星期沒有回坪石村,真的不知他們的近況,所以後來決定去starbxxxx買咖啡給老爺,但他也是不敢飲。咁又係,都唔知自己的身體好未!
今晚學會用vlog,等我用熟多些後便拍多些卓希的生活上網先!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()