close
我攰到c咗,今日本來係返十二點,不過我十點半已經返到工。因為今日係心光的大日子,聖誕聯合崇拜,我要早些少返去打點一齊!
 
一返到工,係咁跟進燈啦、咪啦、講台啦、禮當的清潔啦、自己的制服啦……….等。行到腳趾都痛〈因為我著咗高踭鞋〉,一點半d老人院的老人家就上咗禮堂,慢慢的其他department的人都到達,成個崇拜的氣氛都好好。不過如果俾我再做的話,會再行量返到底幼兒中心會否再參與,唔係因為小朋友唔好,係因為佢個department的head太過太過唔點,d staff都好無禮貌。唉!過咗啦!唔講佢哋!
 
今日真的要多謝各位職工,係咁幫手搬依樣又搬個樣。我叫了劉秘書明天幫我買些西餅返嚟,要請職工食,因為如果無咗佢哋幫手的話,真的唔知點算!

好啦!我所有要負責的聖誕節目就告一段落,跟著就係我的happy days啦!都辛苦咗成兩個月,要輕鬆吓先!

老人院同事話明天佢會帶個女返工(大卓希兩個半月),我又好想呀!咁我就可以對多d時間同卓希一齊!好!一於咁話,明天帶埋卓希,收佢係三樓同一樓老人院!哈哈哈!


今晚考試,正如我一早所料,係:唔識!答咗都無信心係咪對或錯,所以咪話唔識。走時,行係我後面同前面的同學仔,個個都係到討論緊d考試題目,原來唔係只得我一個唔係好明d研究方法,原來個個都係咁!咁我都安樂d,個個都話係攞住阿sir俾的模擬試題的答案係咁抄,我都一樣,所以咪唔知係識定唔識囉!


CEED 3011考試題目:(2006冬)
甲部:(必答題)
1. 行動研究在教育上的四項特徵。
2. 個案分析:a. 兩項研究目的。b. 行動研究的步驟。
乙部:(三選二)
3. 個案分析:
   a. 兩項實驗研究的特徵。
   b. 一項研究假設。
   c. 自變項與依變項。
   d. 上述研究是屬於哪類型實驗設計?
   e. 這實驗設計有哪項優點?
   f. 此項研究的改善方法。
   g. t-test檢定方法,研究結果
4. a. 質性研究三項特徵。
    b. 個案分析:(i)用甚麼方法獲取資料 (ii)有何優點 (iii)研究步驟與內容
5. 個案分析:(我無選依題,都比較難明佢問乜)
   a. 兩個研究假設。
   b. 自變項與依變項。
   c. (i)研究策略的取樣方法 (ii)問卷數目的分配 (iii)推論統計檢定分析方法 
   d. 設計問卷問題


仲有一樣驚險嘢,話說我今日放五點,崇拜完咗之後仲要執禮堂的手尾,換返普通衫,做得嚟都係四點幾,本來要去聽一個O & M 的talk,不過見到咁晏就唔去啦,仲有就係真的好攰,咁我就返咗屋企見下隻豬仔先。仲係床到昏迷咗十五分鐘,食咗半碗飯就出去返學考試。我已經預咗成四十五分鐘去bu,平時由屋企連渣車去都只係二十至二十五分鐘,但係今晚週圍都勁塞車。七時十五分開考,我七點仲係九龍城到塞緊車,車急到我不得了,立即打電話返屋企,叫卓希爸同卓希兩個為我祈禱,佢哋真的為我祈禱。我係開考前一分鐘到逹,嚇到我個心都離哂!

(哈哈哈!今晚寫咁多,隻寵物blog仲唔食到反肚!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()