昨晚便得知由今天開始,全港的幼兒園、幼稚園及小學都需要停課兩星期。其實身為家長的我,都覺得係一件好事,起碼唔使提心吊擔,係咁擔心個仔係學校到交义傳染。
 
不過身為香港的教師,就對依個教育局好不滿,佢今日下午居然有張fax嚟學校,話既然要停課,咁暑假就要順延(我哋學校就最少要九天),一定要逹到一年上課一百九十日為止。有無攪錯呀,咁如果兩個星期後,又要再停耐d課的話,咁我哋咪無哂暑假???
 
唉!為咗咁,我本來已經計好哂自己的年假,依家又要再計過,計嚟計去都係八月三十一日前放唔哂(學校話明要係八月三十一日前清哂所有的年假)。咁下星期有兩日要開會,所以就一定要返啦(最慘就係星期三嗰個會要成五點半先開始開,最少開兩小時),所以唔係我唔想放假,係計極都放唔哂!不過都會係復活節後那星期放哂佢,希望暑假時盡放啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()