卓希由前天開始,就有幾聲咳,不過都係好輕微。我哋猜係佢鼻敏感所致,因為佢一訓醒,就會係咁流鼻水,流十至十五分鐘之後,就會無事,咁我哋猜係佢有少少鼻水倒流而有少少咳。
 
之但係今日係星期日,通常我哋星期日晚會去爺爺嫲嫲到食飯,不過我哋今晚就唔大多想去,免得卓希又俾人話。依隻卓希豬唔係唔識咳要用手um口,而係唔肯做,咁佢又有好鬼緊張的親戚,差唔多次次都係咁開大個喉嚨話卓希。所以為免又聽到大大聲,又惡咁講:「楊‧卓‧希!」的時候,我哋去咗行街街!真的,我唔係講笑,差唔多個個星期都係咁話我個仔,我都知我個仔唔底幫,佢又naughty,之但係唔使咁的態度麻?唉!我當放吓自己假,我哋一家去咗hollywood plaza行街街,又去bossini到買咗一家四口都有的苳菇頭衫,真的好開心!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()