今日我又去做facila啦(咪係一個月前就要book定個隻,今年只book到兩次咋),上次美容師話現在做彩光有個promotion,用EPS就可以以$400做一定(平時成$2000)一次,不過唔包眼同頸,但會送軟模。我覺得一試無防,因為依間美容院我幫襯了十幾年,對佢的國際水平好有信心。而且咁平,試下啦!

做完之後,我覺得成塊面緊咗,滑咗(依個感覺好耐都無啦,由有卓希到依家都無,仲有就係仿個星期由於個人太緊張,d濕疹出咗嚟,仲上到塊面到,整到塊面high到不得了!)照鏡就覺得自己白咗同塊面好有光彩。不過我都同美容師表示,我唔會開course,因為,一、依家好難book到時間同美容師(我有指定的美容師),二、近來家庭開支好大,唔想使錢,三、係最重要,跟本無時間,嚟緊一月至三月我有幾個星期六都要返學,邊有時間?

下午約了吉媽同小吉去飲茶,在飲茶的後期,卓希同小吉一齊坐,兩個好似塘癡荳咁,好好笑!尤其是兩個媽媽笑到唔停嘴。我叫卓希攬下小吉時,佢哋兩個就攬得好好好實,然後我話要錫錫時,今次唔係錫面面,而係嘴嘴,笑到我肚痛!依兩個小朋友跟著仲好yin un 咁坐,好似小鳥依人咁,簡直就係笑到你c!

下午返到屋企,就約咗歡歡,佢哋嚟我哋七座到睇吓D裝修係點,因為佢都係請陳師傅做裝修。卓希咁就又有聖誕禮物(今年收到的第二份啦)!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()