乜我個肚真係咁好食又好住?有卓希時,佢滿咗40週都未出嚟,要催生,依家老二又就快40週,點知佢又係未出嚟,也許又要催生啦!
 
今日去東區醫院覆診,本來醫生要我等多一星期就要催生,但係佢一問我由上星期出院後到今日的情況時,佢就話要催生啦!因為由上星期出醫後,我一直都日日有流啡,不過係無痛又無其他嘢,所以我一d都無理到佢。不過醫生話依d不知名的流啡都要小心,所以排咗期今個星期五入院催生!
 
唉!我心情真的有點兒復雜!上次生卓希時,醫生一話可以催生,就擔粗粗咁去生啦!點知原來催生係比起有動靜痛好多個鐘,上次生卓希時,痛咗十四個鐘,痛到我卓希出咗世我都無力水去抱佢,仲哮喘病發作!今次一諗起又要催生,那漫長的時間,我就驚驚!我好想好似其他bk的媽媽咁,有動靜才入院,好多個四月懷第二胎的媽媽都係由痛到生只係兩小時,我唔知幾想!但係.................
 
另一個都想催生的原因係,如果係今個星期五,卓希爸可以陪到我,因為係清明節假期!我時都擔心佢返緊工時我就作動,跟著就要自己一個人攞住兩個“走佬袋”搭的士去醫院,佢點都會直接由學校飛的去醫院的啦,點會返嚟接我先呢?
 
心情好復雜,有無人可以俾下意見我呢?
 
同卓希爸講過我內心的感受,佢話咁不如唔好去催生啦,因為佢當初都無諗到我有咁的感受。我當初都無,只不過當我楂車返嚟屋企時,諗番起上次生卓希時的情境時,就怕怕!但係依家已經book好哂醫院,無得轉彎的啦!(因為如果唔催生,下星期要去覆診,但係我都無再預約到)
 
點算呢?點算呢?點算呢?請為我代禱,求天父係我要催生之前的日子有動靜咁生老二出嚟,而唔使催生啦!




跟蹤

話說今日覆診係下午二時,不過我十一時半就出咗去,因為我唔想卓希豬見到我然後lur話要陪我去!而且想去睇卓希豬搭校車的情況,原來依隻豬仔係學校識好多嘢的,不過係屋企唔肯做,咁解!
 
我先先去到佢課室外觀察佢,然後大約十一時五十分,校車ee就嚟接嗰d搭校車的小朋友。跟著叫埋高班嗰d哥哥姐姐,就一齊由另一個出口行去校巴處!我係好遠的地方,用相機zoom埋去,先影到以下幾張相,睇見卓希咁乖,真的唔似佢平時係屋企的樣,所以我全程都係咁笑!係咪傻媽媽呢?

出學校門口時的情況


跟著隊去搭校車
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()