我家屋苑正在做大維修,今天我家成日無水,其實上星期已經知道了,也預告給姐姐知。為免儲唔夠水,我昨天已打給陪月ee,問佢今日要做甚麼菜,等我好叫姐姐昨天買定同洗定,那今天便不用那麼多水。

點知我家姐姐真的睇少是次無水日,一早仲懶懶閒咁做嘢,我要係咁催促佢做哂所有要用水的嘢先。佢仲唔知c,係咁慢慢嚟,點知依個時候卓希醋又鬼咁多嘢問,問嚟問去仲係同一個問題,我答咗後佢仲問,把鬼火就大大聲咁話卓希先,然後就係姐姐。大罵完後,我成個人都頭暈,氣到我火c咁!

下午我又再問姐姐,到底明唔明點解我咁嬲,佢仲笑笑口咁唔答我,我話你今日就會親身經歷無水的苦處(我心想,仲要係我第一天的坐月添)。到晚上佢終於知道味道了,就係鬼c咁多嘢要做同洗,我都無氣話佢,成日都講一套做一套,我今日話等我放長雙眼睇下你有無做先!唉!星期三又會無水啦!

另外,天開始有谷奶的感覺啦!嘩!痛到我好想大喊,陪月ee係咁幫我用機pump出嚟,餵俾妹妹食。晚上我自己又pump,每次兩邊加起來都有成一安半,相比起以前有卓希時,已經覺得自己好叻女,好啦!又要pump奶去!

註:昨天晚上我和妹妹只睡得三小時,今天無水日家裏很亂,都無乜點休息,所以雙腳腫到成隻豬腳咁!好攰!
      不過個心好想寫番生產日記,都係留待明天先!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()