今日係我同卓希爸結婚十周年紀念日,十年啦!人哋成日話:「話咁快就十年!」,但係我又唔覺好快,只係覺得我兩經歷了很多東西,尤其是近這三四年的時間,有了孩子後,大家都好像更成熟,更為對方著想!
 
感謝神!給我預備了一位好老公,又係孩子們的好爸爸,希望大家能好好的相處!
 
今天妹妹又去了聯合醫院,黃疸的度數已經回落了三十度,236度。醫生話初生嬰兒的最高峰期係第六日(妹妹即是昨天),但今天已回落的話,即是她開始好,故不用再返醫院覆診,只是下星期要返健康院見醫生!我成個人鬆哂,唔使成日都擔心佢的度數會高同要照燈。雖然依家科技咁先進,但係為人父母的,又點會想留個初生嬰兒係醫院到照燈一晚呢?
 
所以我今日下午可以休息到成一小時,個人都精神d,期待著下星期的時間,可以多多休息!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()