今日陪月ee話妹妹的奶已經加到一餐四安半,我一聽到後,就話:「咁我邊到有咁多奶呀?」

妹妹真係人仔細細就食咁多,唔怪得就算佢埋身食成四十分鐘,都好似未夠飽啦,原來食成四安半!我日日係咁泵奶,泵得幾多就幾多,都唔係好夠妹妹食,所以決定一日有兩餐係食奶粉。一來等佢可以飽肚少少,二來第時我返咗工後,都唔會有咁多人奶的啦,主要都係靠奶粉,所以妹妹的腸胃要開始慢慢的適應。

不過我今日都係咁泵奶,兩小時就泵一次,希望d奶量可以多d啦!而且陪月ee整乜有關上奶的食物我全都食哂,希望可以滿足到妹妹啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()