話說昨晚預備泵最後一次奶,然後就上床時,個泵奶器只係郁咗兩次,d前乳都未通,部機就c咗!原來係插濕電嗰到壞了,便試下用乾電,不過力度就真係唔係好得!

為免夜長夢多,決定自己買過個電奶泵。不過就有難度,就係要先問同事借護協證,因為係護協到買,仲平過專門店成四百大元。剛好我這位同事在中午時間到牛頭角,我便到那裏等她。不過只是落樓,到小巴站搭小巴,去到牛頭角後過馬路,就只係咁簡單,我已經覺得個人好攰,無乜力!原來體力真的仲未復原,如果俾奶奶知道我未滿月就出咗街的話,啍啍啍,就認真大鑊!

所以跟著行去地鐵站去佐敦,個心好想行快d,但係雙腳都好似唔聽話咁!(個同事今日見到我話肥咗咁多,都唔知係咪因為咁而行唔郁!無法啦!唔減得住,因為要谷上奶,所以乜嘢都要入口係咁食!)

我今次因為上奶比預期好,所以選咗一部貴少少的奶泵,medela swing,真的好貴,不過返到屋企一用就知原來真係貴得有道理。原來係好靜,同個力度好好。一直以來我都以為自己每次都只係可以泵到三安,點知今日一用依部機,就可以泵到成四安半!連我自己都打咗個突,咁第時咪可以泵多d奶留係屋企,等妹妹可以有得飲!希望得啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()