我今日所泵的人奶,都係用嚟放係冰箱到,因為下格已經有好多樽人奶。而最主要係我依家係屋企都係埋身餵,所泵出嚟的係提供陪月ee係到時幫我餵,不過都係做埋今個星期,之後就要我自己做番。

基於咁樣,我一有時間就泵奶出嚟,目的係為咗日後返工後妹妹仲有得食人奶,不過今日有少少頭痛,原來屋企唔夠儲奶袋。等我出關後先去買。

www.breastfeeding.rog.hk香港母乳育嬰協會
雪藏下約放2至4天

 基本上母乳在室溫下(23-25C)可放6至8小時(以剛泵出的奶為標準計),在雪櫃內(4C)則可儲放2至4天,若放在雙門雪櫃的冰格內,可保存達1至2個月。這些日子長短、溫度高低指標,亦因每個地區的差異而有所調節,如歐美地區,冰奶可儲3個月或以上呢﹗香港天氣較潮濕亦會影響及減低室溫下的存放時間。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()