無可能的事往往會發生係我哋身上,就好似今次芳ee的事情,到現在都未攪點,咁卓希點算呢?

昨天我還在放假,可以睇住佢,今天就輪到卓希爸放假,明天就係我放假。咁星期五有好好的吉媽話可以頂住一日半日咁話(不過我要帶卓希入到屯門咁c遠)。今日有一個菲傭打給我,佢話佢的合約一月底完,不過我話我急人用,然後佢先話我知佢的僱住話如果佢有工的話,可以早些走,因為唔知要佢間房嚟做乜嘢。話就係咁話啫,佢個僱住有兩個工人,一個做了兩年,一個九個月(咪就係依個),點解唔抄兩年的而抄九個月的,大家都心知肚明,咁就抱住試下的心態,星期六見下佢,等佢試下工先啦!(但係我個心真的無乜平安!)


芳ee打給我,話佢又要轉入沙田的醫院,轉嚟轉去!希望佢快d好番啦!


下午卓希爸帶卓希來心光接我放工,今次見到個仔的反應無以前的咁強烈,今次個心好痛。覺得自己個仔好慘,無人照顧,爸媽都要返工,我要點做呢?


真的多謝卓希爸,真的唔話得,由一早照顧個仔到晚上,因為我bu今個星期開學,第一堂通常派notes同講功課內容,唔返唔得,所以卓希爸由早到晚係咁睇住個仔。我們一家真的患難見真情!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()