我今日好有成功感,因為我一個人帶卓希去惠康時,我無要求佢坐車仔,反而由得佢自己行。佢今次無走雞,仲成日跟著係我後面。因為這兩個星期我湊佢時,試過佢唔聽我話,我便唔理佢自己走,佢怕我又係咁,所以佢係咁死跟。


惠康賣菜同賣雞肉的ee們好錫佢,係咁講:「嘩!跟著媽媽真係乖好多,平時姐姐要捉雞咁捉!」 
 
而且我昨天叫佢落街叫到口水乾,當時佢玩緊豬仔車,仲要個pat pat對著我,但係識得答我話去街,又唔去著鞋。我唔會求佢的,便自己著鞋,開門走人,我一關門,就聽到佢跑嚟到門到,係咁喊,不過我無立即開門,等多兩分鐘,等佢怕吓先,然後入去,話你仲唔上椅子到著鞋,佢拿拿聲去,無反抗。


今日又落街時,佢無再玩唔理我啦,因為佢知我講得出做得到,所以話,小朋友係要俾d顏色佢睇下先得!
  
今日芳ee返嚟,不過佢話只可以幫多一個星期,之後就唔得啦!唉!得一個星期?我哋明天才去agent到選,選得嚟仲要等多六個星期個姐姐仔先到,到時我都唔知仲有無命啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()