close
生咗妹妹都成六個幾星期啦!今日要去做產後檢查,唔單只咁,我仲做埋字宮頸的檢查.

唉!做女人真係唔容易,又要顧屋企,仲要顧自己,少d精神都唔得.我今日都有話俾醫生知個字宮位有時仲會陰陰痛,醫生叫我唔好拎重嘢,盡量啦!

不過話時話,香港的醫療服務又真係幾好,好似今次生妹妹咁,住半私家的病房d護士又好.仲會打返電話嚟跟進我餵人奶的情況.
今日去產後檢查又唔使錢,做字宮頸檢查都只係俾$100,以前我未結婚前已經有檢查,嗰時唔識,次次都要去私家(又或者保險送的女性檢查),嘩!貴到不得了,但係依家我識啦,一定要去母嬰健康院,都只係三年一次啫,好直得!

香港的醫療咁好,唔怪得咁多大陸人要落嚟生仔啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()