今晚係咁interview,選餘兩個,一個仲係印尼(A)22歲,有一個兩歲的女,係馬來西亞做咗四年。訓練中心的comments:SHE WORKED IN MALAYSIA FOR 4 YRS; TAKE CARE OF CHILDREN; DOING GERENAL HOUSEHOLD CHORES; SHE IS A SMART GIRL。
另一個(B)22歲,今晚見真人,係我家到interview佢。係星加坡做過一年半,係香港做咗八個月,因為個僱住想要一個菲傭,英文好些,可以教小朋友(咁又唔去請補習老師?好英文水平使乜嚟做外傭呀?) 幫前僱主照顧一個六歲及一個兩歲的小朋友(都係男仔),訓練中心的comments:SHE PREFERENCE TO TAKE CARE OF INFANTS AND TAKING CARE OF CHILD.

B君我見過真人,真的好乖(個樣),但係佢只係識英文,唔識講東話,咁就慘啦!我哋都無教過卓希講英文,佢只係識唱A B C同say no。而且係只可以先幫兩個星期,跟著要返印尼,再申請多次先再到香港(我都唔係好明點解要咁,因為有D工人又唔使回國!)A君就自己有小朋友,又有多的工作經驗,不過係個介紹的錄影帶中,只係見到佢講英文,介紹書內就寫佢的廣東話可接受,不過就聽唔到佢講一句中文。而且我同卓希爸都擔心佢有一個咁細的小朋友,會唔會做做下會好好好homesick呢?


所以我哋要明天有多些資料先決定得到,兩個都係要等成六個星期,依六個星期我會做死,因為仲要一早帶卓希去嫲嫲到!而且今個星期開始又收樓啦,又要去新屋到預備搬屋的一切,唔做c就怪!今天,我們一家手拖手咁祈禱,求天父給我們聰明智慧,可以選到一個好的姐姐。及能給爸媽力量去面對一切困難!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()