close
眼見仲一個星期就要返工,真的好唔捨得對仔女.尤其是唔知返工後,會唔會仲有咁多奶水,所以依兩日都係咁餵人奶,不過晚上臨訓之前個餐都係要奶粉,想佢可以訓耐D.

哈!出乎我意料之外,我又夠奶水,每次個女食完人奶之後,都會幾滿意咁望著我,個心真的好甜.以前諗住可以儲得幾耐就可以多幾安奶俾個女,原來唔使的,佢都可以好滿足,只要餵密D就得,所以未到夠鐘時,個女一嘈我就會自動獻身.

講起晚上訓覺,基本上妹妹係可以由晚上十點訓到第二天六點幾,不過要係一個條件下先得,就係開冷氣!!!!依個正一冷氣妹嚟的,之前兩晚因為天氣涼番少少,咁卓希爸就話唔好開冷氣,點知咁就慮咗我,因為第一晚個女就四點幾叫我,昨晚仲C,一點幾就叫我,然後五點幾又叫我,真的辛苦C.依個無冷氣的夜奶幾時先可以戒掉呢?
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()