又係一個學期最忙的時間了,就係考試,我所教的科目今個星期已經開始考了。所以這兩又都係咁密密改卷,英姐見到我改點字改到訓咗係張桌到都係咁笑!今年比較特別,因為我的科目都放係考試時間表內,所以係出卷的時間上要出多些題目同部份,換句話說,改的時間都長咗好多。做咗十年,都係第一次體驗到普通科老師的感受,要出一份一小時三十分的卷真的不容易!其實體驗了就細心一諗,小學是否真的要一小時三十分咁多時間呢?中學就話long questions多,但係小學又唔使咁多。


不過都係唔好提出意見啦,心光好鬼麻煩的,一提出的話,中小學又要就埋一齊(跟本唔同的level,點解成日要就得咁緊要),然後如果早放的話,宿舍又會話人手短缺而唔好早放,好鬼煩的。最好就係中學部好似出面的中學一樣,一日只考一科,學生真的唔使讀得咁辛苦,依家見到個d用心讀書的個個都日日係咁溫書,真的好慘!


我要開始計劃搬屋啦,間屋已經裝修好哂,只等我去一日清潔下,就可以安排搬運工司了!希望順利啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()