今日係心光一年一度的水運會,我又係做司令台,有時都覺得係匯報賽情時都無乜新意,所以今日就由關老師嚟做賽情匯報,唔使等d學生年年都係咁聽住我把聲!不過真的好“哂”,又好熱,簡直就係想連自己都跳入d水到!

下午我有得早放,返到屋企卓希豬訓緊,而妹妹就點都唔肯訓。諗咗好耐要帶佢哋去邊玩好呢?如果只係去樓下玩的話,又太單調,因為就算無我都可以自己落樓下玩啦!所以一有機會的話,我通常都想帶佢哋去需要楂車先去得到的地方,去睇下唔同的境況!終於俾我諗起軒佑媽成日講起的西九龍長廊,打過電話問軒佑媽楂車點樣去,然後就出發啦!

天氣十分好,好到又係得個“哂”字,而且係無乜地方可以乘涼的!


望著大海沈思的卓希!


預備要訓的妹妹!


係海邊打揪千,係咪好romantic呢?


卓希就係見到佢哋楂依輪家庭式的單車,又話要踩,我見今日無乜人,就租給他呢!嘩!搶錢,成$60一小時,我見答應咗卓希,就租咗佢,下次都一定唔會再做water fish(“水魚”)!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()