下星期學校全面考試,所以今個星期學校的所有活動都要停止,團契也不例外,所以我今日返早,但係唔使留夜!成年都只係得兩晚唔使留夜,本來真的好想帶卓希去街街(例如去apm),無奈地約咗佢上嚟屋企到報價搬屋。
 
 
渣車返到屋企停車場,就見到卓希爸抱住卓希嚟接我,仲有就係我爸爸(morfar)。原來爸爸送了媽媽去觀塘的聚會後,便來我家想拿電話咭。話說佢哋兩個去咗瑞典時,為了保留個電話號碼,我就幫佢哋將個電話由月費轉做儲值電話咭(係我做,因為係我名下的),只係得一百大元在內,唔用佢的話,可以有效為半年,剛好就係佢哋返香港的時間。
 
 
但係佢哋返咗嚟之後,媽媽就好緊張咁要轉返做月費,因為佢話自己係“busy man”,咁又係,一日九百幾個電話打給她,佢又唔學飛線,係屋企都係咁用著個手提傾電話(爸爸話佢e d係濫用),一百大元的儲值咭又真係唔夠佢用的。所以我依個乖乖女,就係今日lunch的少少時間內快d去香港仔幫佢哋攪惦佢。攪好之後,咪打電話叫媽媽去完觀塘的聚會後來我家pick up,點知佢真的咁心急,駛咗佢的蝦子餅來。所以我哋一家就同爸爸一齊食飯(好彩我預備咗今晚有湯飲,如果唔係會唔夠餸食),爸爸仲同卓希玩得好開心。
 
 
今晚又多一間搬運公司嚟報價,$1300,貴一百忟,但係我覺得幾好,因為之前個間係會計埋我哋其他唔用紙箱的雜物。依間佢話唔使用佢的紙箱的話,都唔使加錢,而且佢哋會有成四個人嚟,包拆同包裝番。等睇埋明天那間報價報成點先!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()