close
話說我家有個thomas狂,佢乜嘢都要用thomas,而我的工作就係上網為佢找有關thomas的日用品!

近來卓希要學游水,但係佢唔肯用潛水鏡,好想買thomas的鏡,咁就上網找一找,居然俾我見到有thomas的水袖!

但係我覺得貴,自從我學識係網上買嘢後,覺得好方便同埋平!最主要係方便,如果貴出街十元我都由佢,起碼唔使我又搭車,又用時間去找那樣物件。之但係今次直覺上覺得貴,便hi下對方,問吓佢可唔可以平d,佢話已經好平!咁我就算數,橫點個仔又唔知有件咁的嘢!

點知我有少少唔死心,我記得係永安見過有thomas的專門店,就在今天唔楂車返工的日子,係佐敦的永安睇咗先返工。啍!居然只係$26,我有永安咭仲有九折添!學豆媽話齋,嗰d媽媽係網上抄貴哂所有的嘢,第時都係格清楚好d!

不過最失敗係我今日掛住買其他有關thomas的嘢,唔記得最重要的嘢→潛水鏡!失敗!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()