HE HE HA HA,HE HE HA HA!


依個就係今日我成個下午的呼吸聲,下午監考時,因為外套不在身邊,又氣又突然凍咗,所以條氣管未能適應,又嚟料。我已經返到辦公室後好快咁吸藥,但係都仲係咁,唔通我又會病?我唔想呀!因為就嚟要搬屋,今天又趕哂所有班級的分給各班主任,我唔想係我最需要健康的身體時病倒呀!


今日一放工,就飛快的返屋企,因為要係我返學之前幫卓希豬沖涼,如果唔係明晚同星期五晚我都要返學,就無得同佢沖涼啦!一落車,卓希爸就交卓希給我,佢去買飯盒,我帶卓希回家,幫他洗澡。然後便一家人食飯,之後我便返學,所以今晚去到最後的三十分鐘忍唔住,訓咗!不過就真的有好大的感受,就係兩公婆一定要合作先得,如果唔係,d時間就真的唔好使。


今晚我開始學吉媽咁浸醋,不過佢係雙手,我就係隻腳。我因為尖甲的原故,浸消毒藥水一段時間,但係就好似無乜改進,近來仲好似紅多咗,咪學吓吉媽咁浸吓醋,睇吓有無改善先!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()