我之前一直都有話個背脊痛,今日痛到不得了,這幾天連個胃都痛埋。近黃昏時間,morfar嚟咗我哋屋企,但係我就痛到訓咗係床到,忍唔住落咗樓下的洪醫生到睇佢。醫生話我係骨膜炎,所以影响到個胃同前面胸口痛,仲有就係連d血壓都係咁升。要食兩日藥,無得埋身餵妹妹,不過感謝神就係我之前有好多人奶儲定係雪櫃!

今日打俾趙醫生,想問問醫生advise使唔使妹妹再去覆診。因為妹妹已經無咗嗰d hea hea聲,但係一到凌晨個呼吸就會急。醫生話聞埋嗰兩次的藥(我特登留係晚上才聞,因為依種病最辛苦係晚上訓覺的時候),之後就食住之前俾開的氣管藥。咁我就問不如明天還部聞氣機,但係姑娘好好,佢叫我睇定先,唔使急!希望妹妹快d好返啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()