我哋返嚟啦!好攰!

第二日一早,我哋七點已經起咗身,八點落樓去食早餐,依個早餐有一個買點,就係睇住白虎食早餐,所以都幾貴的!

睇下卓希真係一路食又一路睇!


跟住就退房,真的去動物園了,一去到北門,先去找火車仔坐,睇吓動物先!


一路上都有好多動物,真的不能盡記錄,只係卓希和我都餵了兩種動物,長頸鹿和大笨象!


本來我滿懷希望,可以同卓希爸及卓希影一張有白獅子bb的家庭照,但係由於卓希話:「多多驚!」後(佢個心掛住玩機動遊戲),三個家庭,就只得我哋無影,激c我啦!


跟著就係小朋友們玩機動遊戲的時間,都未玩得哂全部就要走啦!






後記:天氣真的好好,陰陰哋天,又有少少東風(天文台講的),所以都無想像中那麼差!不過短期內都唔會再去,因為想等妹妹大個d後,一家人再去過!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()