昨天我都知一定會出事的,果然今天無咗把美妙的聲音!今早我哋一家人訓到八點半先起身,我就頭重重,呼吸好無力,又無咗把聲,所以便留在屋企休息一天。


明天點算呢?我仲要上早會,但係無咗把聲點算呢?如果明天都係無咗把聲的話,我會請judy或光龍幫我的,把聲真的好核突,點可以入咪同全校講嘢?喉嚨仲係勁痛!


今天我哋開始運少少嘢去新屋到啦,今天也是在舊屋過的最後一個星期日,好唔捨得,但為著日後著想,都要行依一步。今晚我都收拾個廚房,共有兩箱用品!不過我想到星期五晚先知全部共有幾多箱,因為我仲留番一d日常用品這幾天仲要用的。


媽媽在教會見到芳ee,佢話明天便返工,嚇到我c,晚上八時四十分打電話給她,但她一直都無人聽,打到九時半我便放棄。到十時半,芳ee自己打電話來,原來佢八時已經上床,只是起身去洗手間,就見到我係咁找她,便致電給我。我問她仲有邊到唔舒服,佢話依兩日到條腰好痛,都唔知幾時整親。好彩我打電話給她咋,如果佢明天返工,但係條腰又痛的話,我負唔起依個責任。所以我叫佢休息多幾天,我最需要她時是星期五及星期六,要她在這幾天內快些去睇醫生,免得有長手尾!唉!奶奶都話起碼要俾佢休息成十日的,我一定唔會俾佢咁快返工的。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()