close
昨晚卓希豬因為naughty,俾我罰佢無得訓大床,以為可以有覺好訓,點知都係無。

我自己本身昨天背脊同個胃又痛過,所以卓希爸都係咁照顧我。昨晚半夜一點,先先係妹妹係咁轉身,一轉身就會醒,卓希爸幫我。點知到妹妹訓番後,就論到卓希大喊,要卓希爸抱佢番嚟大床。 到安頓好卓希後,又論到妹妹醒。所以妹妹又到咗大床,點知又到卓希係咁咳,係咳到嘔嗰隻,唉!今早起身時,真的個頭好暈。

下午由教會返咗屋企之後,我哋成家人都係到訓覺,本身我一路訓時好想起身睇吓妹妹,但係真的身體無力,起唔到身,攰到飛起,簡直係虛脫!

搵到啦,搵到啦!終於搵到個腳印的短片!

29個巨大的腳印,沿著北京的中軸線,從永定門、前門、天安門、故宮、鼓樓一步步走向奧運會主會場,象徵著第29屆奧運會一步步走進中國、走進北京。腳印由火焰組成,代表著中國古代四大發明之一——火藥。火藥的發明是人類文明史上一項傑出的成就,它大大推進了世界歷史的發展進程。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()