自從卓希係青衣學游水後,我同卓希爸每個星期都可以有一次游水。不過天氣真的太熱啦,我哋就落去屋宛到游水。現在差不多天天都去游水,我自己的目的係想練返好個身體,卓希豬的目的係玩水,卓希爸的目的係可以游水!

我自己就鐘意早上一早去游水,游完後個人都好似精神d,不過依個卓希豬一聽到我要去游水時,佢又成日要跟著嚟,早上怕d水會涼,凍親佢!所以今日我哋就試游下午,但係下午好多人,尤其是大池d人唔係打直游,係打橫游!我都係鐘意游早上,d人係真係練水咁游,唔係迫同就咁多!

不過仲有一個星期我就要返工啦,依個夏天就咁好快會無哂,仲有我的游水生活都會無啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()