昨天去了海洋公園,aeon信用咭攪了個玩夜場的function,所以今天早上醒時個人超攰,好彩今日唔使游水,下星期再游!

昨天請卓希爸幫我錄奧運金牌得主在香港的表演,今期我最欣賞的時陳一冰,佢唔單只笑容滿臉(人人都只係睇佢靚仔),而我睇佢個blog時,就發覺佢係一個好真的人。天真、及像我一樣,有嗰句講個句!

仲有我覺得自己真係井底之娃,因為今次奧運後,先發現原來好多運動員都有自己的blog。我以前認為好國內的人都唔會好似我哋咁寫blog,不過原來唔係,佢哋仲寫得好精彩!(自己係facebook到找找吧!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()