雖然morfar星期一(8/9/2008)先生日,但係我哋夾唔到時間,只好今日就預先慶祝!

今晚卓希同morfar做好多平時我唔准做的嘢,飲果汁啦、食蛋糕時專係食嗰塊朱古力!唉!我都當睇唔到,到時卓希又要睇醫生,我就將張醫生單交俾morfar!

我今日都唔係太痛,不過成個人就lor lor 亂咁,坐又唔係,訓又唔係,行得多又唔得!而且小便顏色都係比較深色,莫非今次又要痛一排先?哦!辛苦呀!

卓希爸由昨天開始連聲都變埋,我猜他有多少感冒,佢話也許是成個暑假無大聲講嘢,一開學後就要大聲及講好多嘢,所以就係咁!我哋成為咗一間病的屋企!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()