close

 我今日一早起身,雙腳就係咁:(昨天無相機,無法影到,今日係屋企,可以有記錄!)

出咗好多一粒粒

近鏡就係咁!
癢到我跳舞,雖然d藥好攰好眼訓(我昨晚十時十五分已經上床),但係我都好乖咁有食到。醫生昨天都表示,最快的方法就係打針,不過由於我楂車的緣故,所以無打到,醫生都提到一粒藥係唔夠我咁大隻人的,一定依時食藥!

本來諗住今日會退哂的,但係咁出法,我怕又好似昨天咁,返到工後成身都係,所以都請假乖乖的係屋企。藥又照食,不過真的超眼訓,我訓咗係床到,個人係訓咗,不過耳仔聽到哂係廳出面的情況!希望明天早上唔會再出啦,因為我欠咗好多堂啦!(第時要俌代堂就真係補c我!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()