昨晚係我人生中一大考驗,卓希自游水堂之後就一直咳,到晚上由堂家姐家走時,我聽到他的氣管有喘.回家後就要他吸ventalin(因為之前醫生給的口服後備藥無哂)

不過到半夜一點幾,他的情況變差咗,我要抱住佢嚟俾佢訓(佢有成四十磅),又要準時地要他吸藥.聽到他的氣管那樣辛苦,真的想打給趙醫生問可以點做,但係那時只是凌晨三點多,各人正在睡得最甜的時候,又怎忍心去吵醒他呢?

當一切好似平靜咗落嚟之後,卓希爸又嚟找我,話妹妹訓覺好似好大聲,嚇到我C,點知妹妹只係鼻塞所致,但係都吵醒咗佢,凌晨四點我又要餵人奶,只得一個字:攰!

早上打給趙醫生,他說他會在嘉x撒到on duty,叫我哋去嗰到找他,卓希食咗趙醫生d藥後成個人都舒服哂!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()