點解一入到自己的網頁會唔同咗,因為有吉媽同我攪嘢!謝謝!


今晚係喺十八座的最後一晚,原來我哋d嘢真的好好好多!多到數唔哂,我哋都話搬得近,隨時可以自由返嚟舊屋到先攞,但係嗰d其他人要一次過搬哂的我只好俾個服字佢哋!


今日家長日,我可以放早,一放咗工之後就去咗將軍澳,找以前係心光到代課的勵老師,搵佢都唔方係好嘢,一定係借書啦!之後就去咗新屋到等pccw來搬電話線。然後返屋企換衫,再拿吸塵機,過去新屋到,一路做嘢就一路等人哋送床褥同搬瀘水機。


我返到屋企時,諗諗下,個電話已經搬咗去新屋到,咁咪上唔到網?唔係wooooh,pccw話要搬咗電話線先可以測試到搬唔搬到寬頻,咁我就開機試下啦,果然個寬頻仲work到,it的嘢真的神奇,點講我都係唔會明的!


最後一次係十八座到寫日記啦,最次見面就係兩天後係七座啦,希望到時搬咗個寬頻啦!


(卓希爸幫緊我影相!)
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()