我一話個仔,卓希爸就幫住,兩仔爺係咪想激c我?

 過唔過到星期一都唔知,咁樣樣對我,真係想喊.就算我真係有唔啱,都唔可以咁樣攬住個仔,日後我仲使有得企(仲有無日後都唔知),都唔同我合作.{#emotions_dlg.emotion_b11}

後記:我好嬲,係未夠十一點時走咗出街,這是自卓希出世以來我第二次半夜走出街!我自覺是一個很失敗的媽媽,因為我好生氣地同個仔話:「媽媽星期一後就會死,以後就無人會教你。」點知換嚟的是卓希對著卓希爸話:「星期一媽媽死咗之後我以後都可以嚟大床!」再忍受不了,楂車無目的週圍去,係咁跟下跟下就跟咗前面的車去到西貢碼頭,然後又一個人上飛鵝山。個仔咁唔需要我,全都係因為我教佢時卓希爸係咁攬住,咁個仔咪覺得唔係自己的錯!我好氣憤!為何永遠都係個仔行先過我,點解唔顧及我的感受呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()