close

     昨天,我告知卓希爸近兩天那些討厭的“瘋lan”好似消失了,又討論我的肝酵素是否回復到正常度數。今天我有答案了:就是未未完全康復。

 

點解我咁肯定呢?因為今天已經開始要返工,一返到心光,就好似上身咁好忙好忙咁做嘢,忙忙吓,又覺個身好似有少少癢,一睇,“瘋lan”又嚟探我啦!不過就少咗好多,但係都令到我條氣管有少少喘,要吸ventelin。長命工夫長命做!

 

下午,我又去了東區醫院,今次係為咗痛咗幾年的座骨神經而去做物理治療的。經過上次膽管炎一役後,我唔會再唔理自己身體的痛症。我左邊的座骨神經痛咗好多年,有睇開骨科(又係東區醫院),不過都無時間去做物理治療,因為我唔想請咁多假,又覺物理治療無乜用!

 

但係今日之後我的想法完全改觀,因為細述給這個高級物理治療師(sir)聽我痛的地方後,佢一按就對症藥,佢話我長期唔理佢,令到d根骨長期受壓,所以漲起咗,有少少發炎(一聽到發炎就怕怕),所以要我做微電流治療!初初做就真係有少少痛,但做做吓又幾舒服,差點訓著咗!

 

我以後唔會莫視自己的所有痛症,不竟,自已已經不是年輕人士,屋企仲有兩個小朋友要我去照顧同教導,所以我一定要養返好個身體,才有力氣同佢倆個玩!

 

 

妹妹生活點滴

2008-9-17 大笑姑婆

 

2008-9-21 已經識自已坐的妹妹

兩兄妹一齊“玩”

2008-9-25 老友鬼鬼

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()