今我覺得自己好叻叻,因為家有兩個姐姐,但係佢哋都放哂假,卓希爸又外出咗,得我一個人睇住兩個小朋友!其實唔應該放哂兩個姐姐,事緣上一個勞工假期係偷懶姐姐(t)放咗,咁今次應該係勸力的m姐姐放假。但係當我同佢哋講時,t姐姐話佢今日一定要放假,佢要去回教寺!氣得我!我話平時你又唔去,點解一定要嗰日去,你之前的勞工假已經放咗正日,今次應該係輪到m姐姐的,佢又唔出聲。其實我係知的,佢哋印尼人過年,但係我已經話哂得我一個人,而且無奶由成日都要m姐姐就佢!初初我點都唔放佢,後來我發脾氣咁同佢講:你放啦!不過我唔知你係出面識咗d乜嘢朋友,佢哋教咗你乜嘢,不過近半年你真的差咗好多!以前m姐姐未嚟之前,我都唔一定放你正日的,但係人哋嚟咗之後,你就成日諗自己有特權!

佢見我依兩日唔理佢,今早佢出去之前,就先同我講話不如佢早少少返嚟幫我!(我之前同佢建議話係印尼人過年,不如一人放半日先,幫一幫我,而佢哋兩個都有得放下見下朋友,佢死都唔肯)我好堅決地話:唔使,我去mormor到,最幫得手就係自己的媽媽!然後我行開咗,一d都唔再啋佢,免得自己又氣!

我帶著兩個小朋友,一早就去咗mormor到,好彩有morfar同卓希玩,我主力照顧妹妹,下午卓希爸嚟join我哋就先返屋企!其實一個人都點的,不過因為做過手術後,個人真的比較弱,所以一定要有幫手才可以!

後記:係到打緊日記時,係一路睇緊國慶煙花就一路打,因為我哋屋企係睇到嗰d高的煙花,第時舊機場發展咗後,都唔知仲睇唔睇到。

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()