頭痛,今天由早上十一時開始,我已經好頭痛,但係由於餵緊人奶,唔可以亂咁食散利痛,所以係咁忍住.忍到返屋企,但係都痛到不得了.

攰,今日好多堂,尤其是有四堂連堂的美勞,今次的美勞作品又要我同羅姑娘週圍咁行嚟幫學生,雙腳直頭想切咗佢落嚟煲湯!上完哂所有堂,又要同德國差會新任主席嚟開會,一開開到四點幾,跟著又要處理突發性事件,所以放工時成個人都好似虛脫咁.

煩,返到屋企,臨訓前卓希豬又扭佢爸爸,我一直忍.係咁忍住口唔幫卓希爸,係佢自己攞嚟的,而且我正在生卓希爸的氣(佢居然預備24號同班同事去海浪公園,又係without me),一於唔理佢.不過卓希好長氣,可想言之真的好嘈,我只好走咗落街避一避.

唉!心情不佳!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()