今天真的無乜生產力,一來得我一個人睇住卓希(卓希爸要返工),二來昨天真的用哂我所有的力量,所以便不想做任何的收拾!
 
 
卓希爸一早便返工(家長日),只得我同卓希在家。今天卓希未夠六點已經起身,我一聽到佢有聲音時,便立刻坐起身望一望佢,佢見到我坐咗起身,便話要爸爸,我話咁你嚟訓係爸媽中間啦,就係咁,我哋一家人又一齊訓。
 
 
九點半,我已經預備好同卓希返教會時,佢好扭計,問他是否很睏,他說是,所以佢由九點半訓到十一點幾。跟著十二點半同卓希落街,不過我好好好攰,攰到好快咁返屋企。
 
 
四點有一個印傭來interview,但第一個給我的感覺是不好的,她帶埋朋友來,但事前沒有通知,所以我由她入門後的一切一切都已決定唔請佢。
 
 
卓希今天用粥水開奶飲,情況好似好咗d,嫲嫲睇過都話應該係出牙,所以係咁痾,不過如果明天後都係咁的話,我一定會“的”佢去睇醫生。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()