一早起床時還是很痛,簡直有點兒痛過上次。帶卓希上校車後,和mormor通電,她說平時她在旺角所看的醫生partner(劉永鑄)也是膽的expert,叫我去睇,book了下午三時。而且他在法國醫院有張床,可以隨時做很手術,聽到後,只想快快的做手術,唔想再俾個膽影響到自己的生活。

 

但突然腦海想起灣仔林醫生,便打電話問他意見。今次他不贊成去私家醫院,因為我的case也許會手尾長,私家醫院唔化算。而且我之前一日已經去過東區醫院的急症室,已經開了case file,所以他叫我立即去東區醫院。

 

mormor通電,她想先去睇私家醫生,但今次我很平靜地決定要返東區醫院。所以下午一時morfar車我同mormor去醫院。

 

1330    到東區醫院,今次因為有急症在處理中,所以要等多少少時間。但係一見完護士之後,都係第一時間入去急症室入面,又係13號分隔床位!!!

 

1430    打止痛針

 

1500    E8病房

 

1700    mormor回家

 

2030    開始發燒

 

2200    要開始打抗生素

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()