成晚睡得不好,因右邊腰後面好痛,真的不知為何,只是痛。那些口覆的止痛藥真的唔係“好點”,希望醫生妄房時我記得請佢在晚上留一支打針的止痛藥給我,唔係因為咁而肺炎啦!

 

0615    起床,梳洗,因右邊後腰痛,不能返上床休息

 

0800    食早餐,唔知屋企佢哋醒哂未呢?

 

親愛的天父:

今天讀信徒箴言時(嘩!好早呀!因為痛,一早六點幾就靈修,自少女時代都無咁早啦!),睇到 1429-30,彼得要在水面上走時,但見風浪很大,便害怕起來,於是便呼救:「主啊!救我!」今早一讀到這娙文時,我內心也是真的納喊:「主啊!救我!」很記掛住家人,這幾天我都已經接受現實,工作方面唔再去諗,越諗越唔點,都無乜出路,因為只得我一個人做做做。今年聖誕做得不好的話,我相信天父祢都不會介意的。但我真的很掛住家人,我怕婷婷唔認得我這個媽媽,怕姐姐們攪唔點卓希(都好似無乜人攪得點佢!)我自己有好多文件要做,唉!天父,我真的有好多嘢記掛著,怎樣才能完全文托呢?

不過,天父,很感謝祢,可以讓我再次做番mormor個女,意思即是我不再以強劫姿態出現,而係由mormor幫我。洗頭,抺身,攞嘢,令我有番細時被照顧的感覺,很有安全感,好舒服。

而且昨天我們有一個很真情的對話,主要時講及我工作上的困難,這麼多年來我都唔想把工作的問題搬回家,但今次我真的要正視自己身體與工作,更能讓mormor知道我工作的難處,那些問題不是一時三刻便可以解決的,而是成個system的問題。天父,救祢賜我力量,去面對祢所給我的每一天!

奉主命求,啊們!

 

1330    再插過支黃豆針,依個肥醫生,痛到死,係無消毒的情況下拮落下,睇到我眼定定,超痛!

 

1715    老公及奶奶來探我,食咗好好味的粥

 

1800    范牧師和兩位教友來探我

 

1820    鵬、恩及萱來探我

 

2015    大姑姐到來探我

 

2030    mormoranders來探我

 

2245    上床休息時,請姑娘打支止痛針才能睡得著

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()