成晚都睡得不好,隔離床婆婆又大大聲講嘢,窗邊那位年輕女士講電話都可以講通宵,我俾個“服”字俾佢!所以早上的血壓認真唔靚仔,140/85,唉!

 

0615    老公寄sms給我,話佢成晚都訓唔到,咁又係,咁大個人先嚟考車牌。

 

0835    卓希爸考啦!(緊張ing)

 

0845    醫生巡房,都係無乜進展,又係等,等所有有關心臟的報告,及117要做x-ray加顯影濟

 

0940    和老公通電,知道他“肥佬咗”!香港哋,邊有咁易!

 

1130    又和老公通電,安慰吓佢,真的唔容易!

 

親愛天父:

多謝祢又給我新的一天,剛和老公通電,以前我覺得自己係屋企係可有可無的,老公有時又唔同意我那套看法,卓希又時常只要:爸爸!但經過今次自己身體這件事後,便知道原來他們很需要我在身邊的。以前每逢有甚麼事情,我都會在老公身邊支持與安慰他,但今次他考車牌失敗後,使他更想我在身邊,主啊!願祢所給我的愛更愛他。至於卓希,我知道他是掛念我的,但他太不喜歡傾電話了,唉!小朋友!

奉主命求,啊們!

 

1645    醫生巡房,陳醫生表示慢況都ok,我問可否home leave返家,初時他說不可以,後來他得知我有兩個咁細的小朋友時,他便說幾小時是可以的,過夜的話就怕我自己處理唔到條導管,好囉!可以見吓兩個小朋友!

 

1800    電話申請了pccw手機上網

 

1840    mormor來探我,和mormor傾了差不多兩小時,很享受,有提醒,也有分享,仲有就係最重要的洗頭時間。

 

2115    morfaranders來了,不過都是我送mormor到樓下大堂時才見到他們。今晚只得mormor來探我,都好,等我好好回一回氣。而且今晚病房有太多人嚟探病啦,令我有點兒喘不過氣來,那我便走了到電視房看新聞,但那裏的椅子很不舒服!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()