今日又比起昨天好少少,心情好好多,但下午去聖嘉助撒醫院的MRI測試又失敗!

今午我一點已經到逹聖嘉助散醫院,然後便去地庫的掃描部。跟著mormor到,為的是陪伴我,其實前兩天我都已經話不需要,但mormor堅持想陪我,而幸好她陪我,否則我又會面對不到另一個打擊的!護士先先問我很多病歷,然後居然由護士幫我打黃豆針,左右手都要打(在公立醫院,一定要由醫生打黃豆針的,護士一定唔可以!)因為一會兒後,一隻手要打顯影劑,另一隻手打加速心跳劑。然後等一會兒後,就入去個大房到,以前都係喺電視或雜誌到先見到咁大個圓筒,今次真的親身經歷了。訓上張床到後,兩個護士幫我係胸到放好多測試心臟的電線。跟著預備入個大圓垌到,入到去後,個感覺一d都唔好,我想像到日後如果人死了訓係棺材到,就係依個感覺時,就真的唔鐘意,鬼叫自己個心唔爭氣!

跟著視心師就係咁叫我閉氣,又吸氣,做咗好多吓,做到我差唔多訓著!跟著戲肉嚟啦,心臟科醫生到,會睇住我打入心跳加速劑,隨時on call。點知一打d藥入去就出事,都唔夠五seconds就要停,因為原來那些藥打入去體內後,我心跳固然加速,但原來亦引發我的哮喘!哦!原來又係氣管出事!所以心臟科醫生立刻叫停,而且打番去東區醫院到,10E的劉醫生(女醫生)都話咁唔好做,要番去東區到做其他的測試!(今日由於失敗,所以唔收錢!)

我係到等護士幫我折黃豆針時,我係到諗番細嗰時的情節,以前一同爸爸或弟弟做運動時,個心都會跳得好快,跟著就一定會哮喘病發,由細到大都係咁。屋企人就話係我身體唔好,今日我才知道,原來係條氣管令到我個人做唔到好大的帶氧運動!(但係暑假時我日日游水,初時都有少少辛苦,但後來就無乜嘢!)所以今日的任務又失敗!不過我無唔開心,因為正因為失敗,可以向另一個方向去針對我的病!真的!感謝神!

仲有就係,我今日同mormor話,係東區醫院時,我一入依d的測試房時,感覺就像白老鼠一樣。但係今日係聖嘉助撒醫院時,就好似VIP一樣,樣樣嘢都係以客為先,唔鬼得知咁多人話要有好好好好多錢,為的是要有咁的服務。不過後來和mormor下午茶時,又得出一個結論,就係搵到多多錢後得到這些服務的話,會濫用,及狗眼看人底,好彩我的家庭教育是要使得使,唔好亂咁使!

 

親愛的天父:

感謝祢,今天的我比起昨天的我已經好少少。行路時已沒有昨天那樣的痛,請時常教導我要慢下來,細思想,細觀察自己的身體。感謝祢讓小琪拿了學校的hard disk來我家,讓我今天早下可以完成某一些工作。天父,我知道祢給我病假是要讓我休息,但祢也知道我個人的性格,如未能完成工作的話,個心會不舒服的。所以,我會學習慢慢做,不會太急,真的,我在學習中,請時常提醒我!

今天下午,我去了聖嘉助撒做心臟的MRI,其實這幾天都有點心緒不靈,原來一切都不在人的計劃裏,而是又父你有另一條路給我!今天和mormor分享,人很會自我計劃(我講緊我自己),往往以為treatment只係得兩條路去走。上星期五,以為做x-ray的顯影劑時只有兩條出路:1./ 如粒石乖乖的跌番入個膽到,而唔係塞住的話,就可以拔咗個膽的導管,可以返屋企先,期間再做有關心臟的test,六星期後做手術做切割膽手術。2./ 如果塞咗的話,就要我自費外出做一個有關心臟的掃瞄test(最快及最清楚的方法,係東區醫院輪要輪成年半才有位),以確保個心無事,那就可以立即做手術。但結果呢?是第三樣的選擇,睇唔到,完全唔知道!

今天也一樣,以為只有兩條出路:1./ 個心無事;2./ 個心有事,但原來又係出現第三樣,唔做得test,因為條氣管有事。天父,祢往往給我的出人意外的結果,求祢真的教導我順服!及感謝你,有mormor全程在我身邊,我們還行去九龍城買麵包呢!

奉主命求,啊們!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()