生卓希時,餵人奶的經驗不多,而且卓希不是那麼合作,只喜歡大大啖咁食,所以人奶加奶粉。但去到今次生婷婷妹妹後,乳線通咗好多,妹妹直頭係全人奶,不過我都要妹妹晚上最後那餐食奶粉,飽肚而且腸胃會容易適應些。

但今次咁突然入院後,兩個星期以來都係咁密密食好多藥,尤其是抗生素,所以停哂所有人奶。上星期五晚我回來後,妹妹食埋凍箱裏的存貨後真的同人奶say good bye,但係我一直都有泵,為晚乳線炎要再入醫院。但係都係時候要回奶,所以去咗藥房到執兩劑回奶藥回來,正式同人奶say good bye!

 睇吓!我昨晚話就話係最後一晚泵奶,都有好多架!

 今早起身都唔弱,都可以夠妹妹一餐的!

今早飲咗依碗回奶茶後........(似唔似孟婆茶),人奶.....bye bye啦!

最新發展報告:我都有十四小時無泵奶,但係晚上點都要泵一泵,因為好實,泵到成八安的!

親愛天父:

感謝祢,在今次生產後,祢給我盡了做母親的最大責任,就是把人奶供給妹妹。雖然在這過程中,我受了很多人的說話,時常叫我停人奶,但你所給的母愛讓我堅持下去,所以有今天的成果。求天父給卓希及芍婷有健康的身體,能用他們的力量去愛主及愛人!

奉主命求,啊們!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()