我哋屋企有一個大衣櫃,本應係夠三個人的,但突然今個凍天唔夠放,因為多咗妹妹,而且兩個堂家姐過咗多衫仔俾妹妹,所以唔夠位!要預備添置多一個衣櫃時,一定要執執屋企,昨晚將兩張書枱放直,立即見到成間房的空間多咗好多。今晚就只係執咗兩行書架,因為我無乜力水!等我每日執少少,依幾日都會忙,所以都係等晚上兩個小朋友訓咗後才有時間與空間去執嘢,順便清一清我哋的嘢!

執好才影相!

回奶後記:自從我話要回奶後,共飲了五次回奶茶,一次羽鴿湯,開始無咁谷,真係比我想像中耐。而且初初嗰幾日,我堅持唔泵奶,點知痛到成塊石頭咁,唔泵又唔得。泵咗又俾身邊的人評擊話我一泵就會仲有奶。唉!咁痛到我c,唔泵吓舒緩吓佢的話,我怕會谷奶谷到乳線炎,然後發燒又入院就真係煩。所以佢一谷到好似豆頭咁時,我都會泵,不過泵少咗好多,所以依兩日都唔係太過谷,只係洗澡時郁到的話會滴奶!今日嫲嫲煲咗羽鴿湯過我飲,好難飲!唔知點解,上次姐姐幫我煲時我已經有咁的感覺,仲以為姐姐唔係好識得煲時就係咁難飲,點知今日嫲嫲煲嚟時,都係咁難飲。一d都唔似以前係心光飲的羽鴿湯咁的味(話時話,心光好耐都無煲羽鴿湯啦!),也許是落咗好多生麥芽,所以難飲啦!希望快d回到奶,因為我預備下星期三返工,咁就無咁方便回奶啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()