現在已進入我的畢業論文的倒數階段,但係我仲有做好,只因我有一個超唔好的講師. 由一開始,她知道我剛生完妹妹後,就話不如叫我defer,我都已經開始唔鐘意佢.跟著九月入咗院後,佢又叫我defer(嗰時我寫咗一半),然後今次手尾長的入院後,佢的說話真的好難聽.我次次都早幾日e-mail份功課給她,但她只會回兩句:已收到,下次再傾.跟著返到bu 就狂話我,每次我要返去之前都好大爭x,要做好心理準備俾佢"丙".所以我成日一早send咗俾佢,係想佢可以早少少話我知要留意的地方,跟著可以見佢之前改咗後再傾第二方面的嘢,但係佢次次都求其咁回我,返到去就係咁"丙"我.我好唔想返去,不過唔返又唔得,今次佢仲咁講:你唔俾多少少例子的話,我會俾唔合格你.

喂!大姐呀,你又唔一早講話要,到我依家咁的時間你先嚟講?????到最後嗰次,我一定會寫檢討的,衰到c,成日好話我病,所以d功課落後哂,你估我想的咩?????超煩!!!!

後記:今晚想改佢話我的錯處,但係個腦好實,一見到份功課就想喊,好唔開心.邊個可以幫我呢?????

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()