我幾日無寫日記,唔係無嘢寫,而係無時間寫.因為我係咁做功課,晚晚都做到十二點幾,有時都做到個腦無乜墨汁,也只好係咁改改改.

今日忍唔住,打咗個電話給課程負責人,問問是否真的需要係結論同建議到加例子,佢話唔使,不過一聽到我個題目的,佢話因為係一個特別題目,所以也許導師會特別要例子來加強認受性.好啦!我盡量啦,不過個心都係唔"据",我星期五最後一堂一定會問佢一d內心的問題的.

嗱!我昨晚趕到c咁send咗份功課俾個導師,點知佢一早send番俾我話星期五先同我傾,又係咁,睇住嚟,星期五又會"丙"我的,預咗,好無癮!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()