由星期一開始,日日都係下午開始發燒,昨天頂住,頂到上哂所有堂先請假返屋企。但係今日有好好好好好多嘢要做,簡直係做到眼都花,仲要處理昨天晚禱所發生的事,無哂力水。晚禱時,又發過燒,咁落去唔係辦法,所以一放咗工後,就去樓下的洪醫生到。

洪醫生話,我因為之前有膽囊炎,所以咁樣發燒法都幾危險,要我休息,唔好返工傳染俾其他人。不過如果持續仲發多兩日燒,就要立即入院,怕我唔係感冒咁簡單,咁我只好乖乖的請假,所有嘢又停止哂!唉!

今晚it的高高同事嚟我屋企幫我整無線上網,今次真係快手,唔使一小時就攪點,佢有進步!

要休息啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()